tiistai 22. helmikuuta 2011

Onkohan tää periytyvää?

Kun muistelen lapsuuttani ja mummiani, mieleen tulee heti yksi asia: värikkäät korkokengät. Tänään mummin luona vieraillessani vei hän minut vaatekaapilleen ja otti esiin useita isoja pahvilaatikoita, jotka olivat täpötäynnä korkokenkiä. Usean parin kohdalla hän toteaa: "ai niin mulla on tälläisetkin." En voinut muuta kuin katsoa huvittuneesti omaa äitiäni ja todeta: tämä kulkee selkeästi geeneissä.

Ai miksi olin niin huvittunut? No koska aamulla herätessäni olin päättänyt tehdä inventaarion korkkareistani ja samassa hiukan kuvata kenkiäni tänne muidenkin iloksi. Ja pakko myöntää, että omasta kenkäkaapista löytyi myös muutama pari, joiden olemassa oloa en edes muistanut... Tässä päivän kuvasaldoa.



Seppälästä ostetut liilat korkkarit. Näihin löytyy myös yhteensopiva laukku.
Viime kesänä Barcelonan reissulta Bershkasta ostetut KORKEAT korot
Uusin korkkarihankinta Spirit Storesta
Gdanskin  New Yorkerista löydetyt toistaiseksi käyttämättömät söpöläiset
Seppälän tuotantoa. Löytyy myös näihin yhteensopiva kirjekuorilaukku
Veljeni rippijuhlii Biancosta ostetut korkkarit
Rakkaimmat korkkarit ikinä. Valitettavasti alkavat olla myös sen näköiset, että käytetty on
Biancosta kaverin häihin ostetut korkkarit
Valokuvausta seuraamaan saapui myös uteliasta yleisöä...
...joka todella ihmetteli, mitä ihmettä täällä taas oikein tapahtuu?!?

4 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Mä oon tullut siihen tulokseen, että se on periytyvää! Ihana kissa! Mulla on tosi samannäköinen mutta kolme kertaa paksumpi kissa.

Salla kirjoitti...

Samaan tulokseen olen tullut minäkin!

Kiitos. Saku-kissa muutti asumaan mun luokse viimevuoden lopulla kun entinen omistaja ei pystynyt siitä enää huolehtimaan. Oli tullessaan mielestäni hiukan paksummassa kunnossa, oon koittanut pitää huolta sen linjoista kun se ei nähtävästi itse siihen kykene... Tekisipä joku mulle samoin :)

Ella kirjoitti...

ihana saku pusipusi ja ihanat noi ruskeet superkorkeet!

Salla kirjoitti...

Ihanaa että Ella tykkää Sakusta :)

Ja noi ruskeat on ihanat. Harmittaa niin paljon, miksi ei Bershkan liikkeitä ole Suomessa, koska siellä oli kasottain ihania vaatteita ja kenkiä. Tahtoo ulkomaille ostoksille!