sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Tykkään

Tykkään tästä tyylistä :
by Cheyser P., 20 year old recessionista from Davao, Philippines
Olen ollut ihan fiiliksissä viime aikoina erilaisista kukkaprinteistä ja ostoslistalta löytyy myös tuollainen hattu. Eikä vähiten siksi, että Ellan mielestä sellainen sopii mulle (Kun taas Ella näyttää mielestämme siltä että sen pitäisi soittaa kitaraa kadunkulmassa tuollainen lakki päässä :)).

Tykkään siitä, että vihdoinkin voitin pelkoni ja kävin ottamassa himoitsemani kielikorun. Joo, onhan se vähän teini, mutta eipä tuo koru tuolta mihinkään näy, jollei kulje kieli ulkona 24/7. Edes omat vanhemmat eivät olisi huomanneet, ellei pikkuveli olisi laverrellut. Vanhempien reaktiot: "Olisit ottanut tatuoinnin" pisti myös hymyilyttämään. Olisiko pitänyt tatskata sellainen ruotsalaisten piirtämä vauva Leijona, kun nää korut päätettiin ottaa MM-kultaa juhliessa.

Tykkään siitä, että ulkomaanmatka lähestyy kokoajan! Tosin, siihen saakka reissaan ympäri Suomea ihan hulluna. Tampereelle asetun pidemmäksi aikaa ja tarkoitus olisi yrittää vähän koluta myös Tampereen kauppoja. Nams!

Tykkään vaihteeksi mun hiuksistani. Oon niin onnellinen että päätin laittaa raidat takaisin. Kesähiukset, jee!

Tykkään siitä, ettei tullutkaan maailmanloppu lauantaina, vaikka joku oli näin kovasti ennustanut. Jätin silti perjantaina imuroimatta. Ihan vaan varmuuden vuoksi

Tykkään tunteesta, kun huomaa, että aika on todella parantanut haavat ja auttaa unohtamaan. Silloin kun joku sanoo sulle noin, tekisi mieli vetää avokämmenellä päin näköä tai ainakin sanoa tosi rumasti, mutta oikeassahan ihmiset ovat. Ja lopulta jää jäljelle ne hyvät muistot. Niistäkin mä tykkään.

Tykkään Greyn Anatomiasta. Satuin äsken vahingossa kanavalla, kun tuli uusinta viikolla esitetystä jaksosta (?) ja huomasin taas koukuttuvani. En ehdi nykyään seuraamaan mitään sarjoja telkkarista, mutta muistan miten Greytä kytättiin joskus nenä kiinni telkkarissa. McDreamy <3

Kuva: weheartit
Tykkään siitä, että olen vihdoinkin kyllästynyt asumaan nuhjuisessa puolivalmiissa kämpässäni. Siis haloo, olen asunut tuolla nyt jo kaksi vuotta ja en ole vieläkään saanut sisustettua valmiiksi! Asialle pitää tehdä jotain ja kun kesäloma ja lomarahat tilille ilmestyvät, tämä tyttö aikoo sisustaa urakalla! Jei!

Ei kommentteja: