perjantai 29. huhtikuuta 2011

Raidat iskevät takaisin

Ennen ja jälkeen kampaajan
Auringon taas paistaessa aloin kaipaamaan omia raidallisia hiuksiani. Raidat tuntuvat kesällä luonnolliselta ratkaisulta kun hiukset muuttuvat muutenkin auringon paahteessa vaaleammiksi. Viimeinen niitti päätökselleni taisi tapahtua viime perjantaina, kun rakastuin totaalisesti erään ystäväni vaalentuneisiin kutreihin. Pakkohan sitä oli tilata aika kampaajalle, vaikka kieltämättä viime kampaajasta onkin melko lyhyt aika. On näet tihentynyt tuo kampaajalla käynnin tahti aika huolestuttavasti... Pankkitili kiittää :S

Olihan toki tuo mun otsuri päässyt taas kasvamaan aika vakuuttavasti pois mallistaan ja juurikasvuakin vilkkui jo jonkin verran - jälleen piste raidoille, sillä niiden ansiosta juurikasvu ei näytä koskaan niin pahalta kuin yksivärisissä. Pääsin luottokampaajani käsittelyyn aamulla ja viihdyin penkissä taas melkein kolmisen tuntia. Lopulta hiuksiini tuli kolmea eriväristä raitaa ja pohjavärinä oli sama tumma kuin aikaisempien raitojenkin kanssa. Jos ihan rehellisiä ollaan, olin haaveillut ehkä jopa hieman vaaleammista hiuksista, mutta pakko kyllä todeta että rakastan mä näitäkin. Ja varmaan jo seuraavien raitojen yhteydessä olen jo huomattavasti blondimpi. Löytyy sitten tukan väristä syy mun käytöksellenikin.

No eipä ne raidat ja vaaleus nyt kovin ihmeellisesti näistä kuvista näy...
Mutta nyt on tukka kuosissa vappua varten. Huomenissa siis kutsuu lakitus ja jokiranta. Katsotaan mitä vappusima saa aikaiseksi ;)



Hauskaa ja riehakasta vappua kaikille. Olkaapa varovaisia!

Ei kommentteja: