keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Tykkään

Tykkään tästä tyylistä:
by Rachel-Marie I., 22 year old photographer and model from chicago, il

Tykkään tuosta hameesta kovasti, mutta erityisen hauskaa mielestäni on, että asussa on haettu Minni-Hiiren tyyliä. Jotenkin vaan kokonaisuutena ihan mieletön!

Tykkään siitä, että viikonloppuna on jo vappu. Kohti kesää mennään kohinalla! Kohta iskee se paniikki että pian kesä on ohitse. APUA!

Tykkään mansikoista. Ihan hurjasti. Fiilistelen vieläkin niillä mansikoilla, joita söin viime viikonloppuna Ellan kanssa jokirannassa. Omnomnom! Sattumoisin siirsin myös oman amppelimansikkani juuri äsken uusiin multiin. Saisipa jo pian omia mansikoita.

Tykkään siitä, kun ihmiset lähtee mukaan mun typeriin ideoihini yön pikkutunneilla. Ja itseasiassa yleensä se olen juurikin minä joka vastustaa tällaisten ideoiden toteutusta, koska yleensä niistä ei seuraa mitään hyvää ja seuraavana päivänä kaduttaa ja nolottaa. Mutta viime viikonlopun stalkkausidea naurattaa mua vieläkin ihan uskomattomasti. Kiitos Ella kun leikkisit mukana!

Tykkään naureskella feissarimokille. En tosin tee tätä kovinkaan usein, mutta joskus. Ihan uskomattomia juttuja ihmiset puivat julkisesti statuksissaan. Ja joo, minä olen paraskin puhuja kun itse välillä tulee tehtyä ylilyöntejä tuolla feisbookissa sekä pidän vielä tätä blogiakin. Mutta vedän mä sentään jonkinlaisen henkilökohtaisuuden rajan asioihini...

Tykkään ajatuksesta että Saku saisi kesällä itselleen kaverin. Pikkuinen kissanpentu, aww :)

Tykkään siitä, että mulla on jo hiukan rusketusta. Jos siis näitä punoittavia käsiä voi ruskettuneiksi kutsua. Kannattaisi vissiin seuraavalla kerralla laittaa jotain rasvaa, jos meinaa käristää vitivalkoista lihaansa pihalla nelisen tuntia putkeen?

Tykkään siitä, että matka Ateenaan on vihdoinkin varattu. Kesästä on tulossa toivottavasti ihan huippu!

Tykkään tästä kuvasta:
Kuva: weheartit
Nähdessäni tämän ensimmäisen kerran nauroin pitkään ja hartaasti. Kertoo luultavasti paitsi oudosta huumorintajustani, myös väsymyksestä joka silloin oli meneillään. Plus siitä, että musta on naurettavaa keskustella aiheesta "kumpi on parempi/uskottavampi: Harry Potter vai Twilight?"

2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

ihan parhaita noi pikkutuntien kuningasideat!!

Salla kirjoitti...

Todellakin. Näitä on kyllä tullut aikaisemminkin. Aika usein ne on mulla ja Sinillä jotain "mennään kusemaan sen ja sen postiluukusta" kunnes me muistetaan että ollaan tyttöjä eikä sellainen asia onnistu meiltä! :D Plus et sehän olisi tosi rumasti tehty ;)

Kerran ollaan myös kiukuispäissämme laulettu Tiktakin satuprinsessaa kauppatorin laidalla...Ja kerran vaihdettu baaria kauhealla kiireellä ja joukon johtaja juoksi kokoajan väärään suuntaan katua, eikä uskonut kun yritin selittää ettei se baari siellä ole...