maanantai 7. maaliskuuta 2011

Back to basics

Mietin usein mitä tekisinkään, jos mulla ei olisi mun ihanaa luottokampaajaani. Sari teki tänään taas taikojaan mun kiehkuroille ja pakko todeta että hiukset näyttää ainakin omaan silmään ihan uudestisyntyneiltä! Taisi tosin vanha väri olla jo aika pahasti haalistunut, eli lienee silläkin osasyy asiaan. Olen järkyttyneenä viime aikoina löytänyt useita kaksihaaraisia hiuksia itseltäni ja pelännyt ennen niin terveitten hiusteni puolesta, mutta kampaaja totesi hiusteni olevan ensiluokkaisessa kunnossa. No kiva että jokin edes sitten on tässä kropassa!

Palasin siis raidoitetusta väristäni yksiväriseen tummaan, mitä nyt hiukan vielä tietyssä valossa vanhat raidat kummittelee tuolla alla. Raidat tulee takaisin vielä varmaankin joskus, sillä ainakin kesällä moniväriset kutrit tuntuu enemmän omilta.Otsuri leikattiin hiukan pyöreään malliin, mikä tosin ei kuvissa ihan tule esiin, kun ehdin kameralle hiuksiani näyttää vasta illalla koulusta kotiuduttuani. Kaiken kaikkiaan oli kiva palata taas yksiväriseksi vaikka hiukan pelottikin että tuleeko mulle heti kauhean tylsimys olo. Ei ole tullut, ainakaan vielä.

Tässä kuvaa ihanan pitkäksi jo kasvaneista kutreista
Tarkotus oli yrittää kuvata otsuria, mutta eipä tästä oikein hahmotu kunnolla...

Takasin kokonaan tummana. Olo on vähän kuin kotiin oisi tullut!

2 kommenttia:

Roadrunner kirjoitti...

Sulla on tosi kivat hiukset! Oon ite haaveillu otsiksesta, mutta kun se ei vaan sovi mulle :/

Salla kirjoitti...

Hei Katariina! Kiva kun olet löytänyt blogiini :) Ja kiitos kehuista, tykkään kyllä kovasti itsekin näistä pidemmistä hiuksistani.