maanantai 14. maaliskuuta 2011

Hei, olen Salla ja olen riippuvainen blogeista

Se on hyvin jännä (katsottu taas liikaa Pasilaa) ilmiö mun elämässäni, että kun innostun jostain asiasta, ei elämässä tunnu olevan tilaa enää millekkään muulle. Tajusin tänään, että juurikin näin on käynyt tämän blogin ja blogeilun suhteen.

Etsin koko uusia blogeja, joita seurata. Ja seuraamisella en tarkoita mitään "käyn kerran viikossa vilkaisemassa onko tullut uutta tekstiä" tyylistä seuraamista, vaan siis pakkomielteistä tunnin välein jokaisessa lukemassani blogissa käyntiä. Pitäisikö ihmisellä herätyskellojen alkaa päässä soida, kun suunnilleen huutaa tietokoneen näytölle, että "helkkari, päivittäkää blogejanne joskus!" Vastaus on, että pitäisi. Varsinkin jos blogi on päivitetty viimeksi alle 24 tuntia sitten.

Olen myös huomannut, että blogini perustamisen jälkeen olen päästänyt sisäisen shoppailijani vähän liiankin vauhdikkaasti valloilleen. Vapaa-aika sujuu mukavasti netissä, uusia vaatesivustoja etsiskellen. Ja kun tuntuu, että kaikki muutkin ostelee uusia vaatteita jatkuvasti! Pakkohan sitä on itsekkin saada. Mutta todellisuuskatsauksena voidaan todeta, että suosituimpien blogien pitäjät tosiaan saavat osan uusista vaatteista ja muista tuotteista ilmaiseksi, eikä siinä ole mitään pahaa. Suon sen mielelläni heille. Itseni pitäisi vaan muistaa, että ensi kuussakin pitää maksaa vuokra ja joskus olisi kivaa syödäkin jotain. Uudet korkkarit, uusi mekko, korvikset, kynsilakat sun muut näyttää ehkä kivalta ja saa mut hyvälle tuulelle, mutta niistä ei voi tehdä aamupalaa eikä niissä voi asua. Sääli.

Kirjoitukseni pointti? No sellaista ei varsinaisesti taida edes olla. Paitsi että olen totaalisen rakastunut ja koukussa bloggaamiseen!
Kuva: weheartit

Ei kommentteja: