lauantai 19. maaliskuuta 2011

Tykkään

Tykkää sarja jatkuu. Jei!

Tykkään Annin asenteesta. Joskus olen Annin kanssa ihan samoilla linjoilla. Varsinkin työporukassamme on aika vakiovastaus kun joku pyytää tekemään jotain "E". Ratkiriemukasta!



Tykkään ystävistä, joille voi soittaa pitkienkin aikojen jälkeen ja olo on kuin olisi puhunut viimeksi eilen. Parasta!

Tykkään
pinkeistä aurinkolaseistani, jotka ostin jo aikoja sitten tulevan kesän kohelluksia varten. Tule jo kesä!

Tykkään
vauhdista. Mua ei koskaan lapsena pelottanut, jos isä ajoi autolla lujaa (isä on siis joskus harrastanut autourheilua ja sillä on välillä paha tapa siirtää harrastus arkielämäänsä...) eikä edes silloin kun pääsin isän sprinttiauton kyytiin. Nuorempana kun ratsastin, ehkä parasta oli laukata maastossa täysillä. Ja sitten omina "hurjina nuoruusvuosina", kun vastakkainen sukupuoli on yrittänyt saada mut kiljumaan kauhusta auton tai moottoripyörän kyydissä, olen joutunut tuottamaan pettymyksen ja kiljumaan vain innoissani "KOVEMPAA!!" Lisään kuitenkin tähän että kaikissa näissä tilanteissa uskon olleeni täysin turvassa (tyhmä kun olen)

Tykkään tästä tyylistä
  Alyce M., 24 year old Jewellery Photographer from Perth

Tykkään notkua Facebookissa

Tykkään katsoa kun muut nukkuvat. Okei, kuulostipa creepyltä! Tarkoitin siis, että musta esimerkiksi nukkuva kissa, nukkuva vauva tai vieressä nukkuva ihminen on joskus tosi rauhoittavaa katseltavaa. Jotenkin kiva katsella toisen kasvoja ja miettiä että mitäköhän unta toi näkee. Näkeeköhän kissat edes unta (katsoo nukkuvaa Sakua ja pohtii hän)

Tykkään Ellasta. Sori Ella että suihkutin sua saippuavedellä silmään viime viikonloppuna :) (tää ei niin anna hyvää kuvaa mun esimiestaidoista...) Mut Elbo on ihana!

2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

ihana yllätys vikana! pelastit sallaseni mun päiväni aivan täysin, mäkin tykkään susta <3
saat sen saippuaveden anteeks, ei se edes kirvellyt paljoa ja näkökin on tallella!

Salla kirjoitti...

<3