keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Villi länsi

Tämän päivän asu lähti rakentumaan aivan itsestään, kun päätin ottaa käyttöön H&M:ltä ostamani rusettikorvakorut. Korvakorut saivat seuraa äidiltä lainatusta, eikä koskaan palutetusta, kaulakellosta (vai miksi tuota nyt pitäisi kutsua, tuo termi kuulostaa ihan lehmänkellolta!) Jotenkin tämä yhdistelmä toi mieleen villin lännen. Vai olenko ainoa jolle ruskea nahka ja mokka aiheuttavat tämänlaisia assosiaatioita?




Ainoa kuva jossa nuo korvakorut ja nurinperin oleva kello näkyvät edes hiukan
Aina kun katselen näitä kuvia huomaan että vaatteet kaipaisivat silitysrautaa... Silti olen niin laiska etten jaksa alkaa silittää tuota pyykkivuorta. Tai no oikeastaanhan kyse on siitä, että mulla on tärkeämpääkin hommaa. Pitäisi lukea psykologian historian tenttiin sellaset 700 sivua ja tehdä ruotsin tehtäviä ja mennä tenttimään toi ruotsi ja sitten seuraavana päivänä toi psykan historia. Pelkään tuota ruotsin tenttiä ehkä enemmän kuin mitään, sillä en todellakaan loistanut osaamisellani lähtötasokokeessa ja jos tentti on vielä paljon vaikeampi, niin en ikinä tule läpäisemään sitä. Ahdistaa! Vaikka nyt sentään on ollut ihan kiva käydä tunneilla ja oon onnistunut muuttamaan asennettani kyseistä kieltä kohtaan paljon positiivisemmaksi. Mutta silti.

Olen reipastunut myös liikunnan puolella. Maanantaina kävin combatissa ja tänään oli vuorossa pumppi. Huomasi kyllä pumpissa että on pidempi tauko takana, sillä en pystynyt tekemään sarjoja yhtään niin isoilla painoilla kuin ennen. Ja just kun olin alkanut käyttää jo niitä viiden kilon painojakin. Toivottavasti saan itseni taas samaan kuntoon pian.

Myös ikäkriisiä pukkaa päälle, sillä synttärit lähestyy uhkaavasti. Mitään kovin ihmeellisiä suunnitelmia ei ole luvassa. Toisaalta on sellanen olo, että ei jaksa edes juhlia mitenkään kun on vaan niin masentavaa olla näin vanha ja toisaalta sit taas ajattelee, että jos juhlisi oikeen urakalla niin vanheneminen ei ehkä tuntuisi niin pahalta. Tai sitten tää on vaan rimakauhua. Olen viettänyt niin yllätykselliset ja ihanat synttärit viimeisenä kahtena vuotena, että miten mä muka pystyisin nyt ylittämään ne?!? Että tällasia ongelmia mulla. Eikö ookkin suurta! :)

Ei kommentteja: