maanantai 14. maaliskuuta 2011

Tykkään

Ajattelin aloittaa kirjoittamaan teille "tykkään" sarjaa. Jaa miksikö? No koska positiivista ajattelua ei voi koskaan olla liikaa. Lisäksi voisi olla allekirjoittaneelle terapeuttista keskittyä asioihin, joista tykkää elämässään sen sijaan että miettisi liikaa asioita, joista ei tykkää/jotka ärsyttää/ jotka tekee surulliseksi jne... Plus tykkää sarja varmasti tulee myös kertomaan hiukan enemmän siitä, kuka täällä kirjoittelee ja mitä hänelle kuuluu. Siis enemmittä puheitta, alkakaamme tykätä!

Tykkään tästä tyylistä:
  Iris 27 year old Fashionstudent from The Netherlands
Tykkään siitä, että kohta on jo kevät ja enää ei tarvitse pukea päälleen sataa kerrosta vaatetta ja silti paleltua kuoliaaksi. Pukeutuminen on niin paljon kivempaa keväällä ja kesällä!

Tykkään siitä, että pääsen illalla pitkästä aikaa bodycombattiin. Tänään lyödään ja potkitaan tunteella

Tykkään päivistä, joina yllättäen olen tosi tehokas ja saan asioita aikaiseksi. Siitä tulee hyvä mieli.

Tykkään tästä biisistä, tulee hyvälle tuulelle väkisinkin :)






Tykkään Tästä blogista: Tara Banxx. Ihanan paljon kuvia ja kirjoittaa niin mukavan letkeästi. Viimeksi just tänään nauroin ääneen (ja sain pitkää silmää koulun tietokoneluokassa...Milloin mä opin, ettei mitään hauskaa saisi lukea yleisellä paikalla? Ihmiset kattoo mun huutonaurukohtauksia hiukan oudosti)

2 kommenttia:

Ella kirjoitti...

mä tykkään susta<3

Salla kirjoitti...

Aww <3 Arvaa miten paljon tää lämmitti mun mieltä kun luin tän kommentin maatessani sohvan pohjalla ihan nuutuneena tossa viikolla?

Ja mäkin tykkään susta, hirmuisesti <3